Returnering af varer

 
Køber kan fortryde sit køb inden 14 dage efter levering, såfremt det meddeles til www.regitze-fashion.dk. En eventuel reklamation i forbindelse med opdagelse af mangler på produkter, skal ske til www.regitze-fashion.dk indenfor rimelig tid efter købers varemodtagelse, hvorefter køber er forpligtet til at undersøge varen hurtigst muligt. Hvis ikke, mister køber retten til at anklage sælger for manglen. I tilfælde af en mangel, bedes du angive og forlangende vise, hvori manglen består.

Returvarer bedes sendes til:

FIRMANAVN: Sharp Management
ADRESSE: Lille Østergade 2, 2. th
BY: 7500 Holstebro

Varer der returneres UFRANCO eller på efterkrav, nægtes modtagelse. Vedrørende returnering, bedes du benytte Post Nord som udbyder, og ikke andre alternative pakkedistributører. Dette sikrer, at du kan spore din vare i tilfælde af at den skulle gå tabt under returforsendelsen. Det anbefales at du returnerer varen i en forsvarlig emballage – sammen med fakturaen, hvor du gør det klart at du gør brug af fortrydelsesretten til at få refunderet din bestilling. Du bedes returnerer varen som en forsigtig pakke med Post Nord.
Såfremt du fortryder dit køb, kan du blot nægte modtagelse af forsendelsen.
Vores returregler gælder alle solgte varer til private. Disse er ikke gældende ved afhentning af varer i vor butik, ej heller ved varer solgt til virksomheder.
Såfremt Regitze modtager de returnerede varer i acceptabel stand, refunderes det modtagne beløb.